Πολιτική επιστροφών
Επιστροφές προϊόντων
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική κατάσταση όπως παραδόθηκαν. Η επιστροφή μπορεί να γίνει είτε στο χώρο παραλαβής μας μετά από συνεννόηση είτε μέσω courier.
Μέσα στο πακέτο επιστροφής θα πρέπει να βρίσκεται και η απόδειξη αγοράς και, σε περίπτωση που έχουν ανοιχτεί οι συσκευασίες, αυτές θα πρέπει να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Επιστροφές προϊόντων που έχουν φθορές ή λείπουν κομμάτια από τη συσκευασία χωρίς υπαιτιότητα της εταιρείας δεν θα αποζημιώνονται.
Όταν η επιστροφή γίνεται χωρίς υπαιτιότητα της εταιρείας, τα έξοδα μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας, ο πελάτης επιβαρύνεται με το πλήρες κόστος αποστολής και επιστροφής (“πήγαινε-έλα”).
Σε περίπτωση επιστροφής μεμονωμένου προϊόντος, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το κόστος της επιστροφής του προϊόντος.
Εφόσον η αρχική παραγγελία είχε αποσταλεί με δωρεάν μεταφορικά και, μετά την επιστροφή, το τελικό ποσό δεν καλύπτει πλέον το απαιτούμενο όριο για δωρεάν μεταφορικά, τότε επιβαρύνεται επιπλέον και με το κόστος της αρχικής αποστολής.
Σε προσωποποιημένα προϊόντα δεν μπορούν να γίνουν επιστροφές. Πριν την αποστολή των προσωποποιημένων προϊόντων θα γίνεται ενδελεχής έλεγχος για οποιαδήποτε ατέλεια.
Ειδικοί όροι για προϊόντα «Κατόπιν Παραγγελίας»
Για προϊόντα που αναγράφουν την ένδειξη «Κατόπιν Παραγγελίας» (ενδεικτικά κρεβάτια), ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών, σύμφωνα με τους όρους επιστροφής.
Ωστόσο, λόγω του ότι τα προϊόντα αυτά παραγγέλλονται αποκλειστικά για τον πελάτη από τον προμηθευτή (μέσω dropshipping), ισχύουν οι παρακάτω όροι:
Σε περίπτωση ακύρωσης ή υπαναχώρησης παρακρατείται προκαταβολή ίση με 50% της αξίας του προϊόντος ως ποινική ρήτρα και αποζημίωση για τα έξοδα που επωμίζεται η εταιρεία.
Επιπλέον, για κάθε ακύρωση παραγγελίας κρεβατιού, επιβαρύνεται ο πελάτης με σταθερό τραπεζικό έξοδο 20€, που αντιστοιχεί στη χρέωση των διεθνών τραπεζικών συναλλαγών.
Ελαττωματικά προϊόντα
Αν κατά την παραλαβή των προϊόντων διαπιστώσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, έχετε το δικαίωμα πλήρους αποζημίωσης συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μας ενημερώσετε είτε με email στο sales@pandaboo.gr είτε τηλεφωνικά στο 6940835221.
Αν στα προϊόντα επιστροφής διαπιστωθεί ότι έχει γίνει χρήση, δεν θα αποζημιώνονται.
Χρονικό όριο
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες.
Αφού παραλάβουμε τα προϊόντα της επιστροφής και πληρούν τις προϋποθέσεις, θα προβούμε στην επιστροφή της πληρωμής με το ίδιο μέσο που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τράπεζα αφού μας αποστείλετε το ΙΒΑΝ σας.
Ακύρωση παραγγελίας
Ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Σε περίπτωση που η παραγγελία περιλαμβάνει προσωποποιημένο προϊόν (π.χ. προϊόν με χάραξη) και έχει ήδη ολοκληρωθεί η διαδικασία εξατομίκευσης, η ακύρωση δεν είναι δυνατή.
Για προϊόντα που είναι κατά παραγγελία (ενδεικτικά: κρεβάτια με διαστάσεις ή ειδικά χαρακτηριστικά), ο πελάτης ενημερώνεται ότι τα προϊόντα αυτά εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (άρθρο 3ιβ΄ Ν. 2251/1994).
Η ακύρωση μπορεί να γίνει μόνο εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία παραγγελίας από τον προμηθευτή.
Σε περίπτωση ακύρωσης ή υπαναχώρησης, δεν επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό: παρακρατείται 50% της αξίας του προϊόντος ως ποινική ρήτρα και αποζημίωση εξόδων της εταιρείας, ενώ το υπόλοιπο ποσό επιστρέφεται στον πελάτη.
Εφόσον υφίστανται τραπεζικά έξοδα από διεθνείς συναλλαγές, παρακρατείται επιπλέον σταθερό ποσό 20€.